ADMINISTROWANIE NIERUCHOMOŚCIĄ

  • Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji
  • Nadzór nad realizacją zgłaszanych usterek oraz prowadzenie kontroli stanu technicznego nieruchomości, instalacji i urządzeń.
  • Dbałość o jakość i prawidłową realizację umów przez dostawców.
  • Przygotowywanie projektów planu gospodarczego
  • Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej
  • Prowadzenie dokumentacji Wspólnoty Mieszkaniowej w tym książkę obiektu budowlanego i protokoły serwisów i przeglądów.
  • Coroczne przygotowanie bilansu potrzeb remontowych. Szacunkowa wycena i opracowanie kosztorysów.

UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU

  • Codzienne sprzątanie klatek schodowych i części wspólnych.
  • Sprzątanie na bieżąco ciągów pieszo-jezdnych, chodników, parkingów , terenów zielonych oraz śmietników.
  • Oczyszczanie na bieżąco ze śniegu oraz innych zanieczyszczeń chodników, dojść do klatek schodowych, parkingów w granicach nieruchomości.
  • Konserwacja terenów zielonych – okresowe koszenie trawy, przycinanie drzew i krzewów, pielenie, okresowe zasilanie traw i krzewów nawozami, podlewanie trawników i krzewów.

TECHNICZNA OBSŁUGA OBIEKTU

  • Prowadzenie kontroli i przeglądów stanu technicznego obiektu, instalacji i urządzeń stanowiących jej wyposażenie.
  • Sporządzanie bilansu potrzeb remontowych budynku w układzie rzeczowo-finansowym.
  • Uczestnictwo w realizacji zadań remontowych poprzez:
    • organizowanie i uczestniczenie w komisjach przetargowych,
    • nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi,
    • udział w odbiorze wykonanych robót.
  • Prowadzenie dokumentów określonych przepisami prawa budowlanego i przepisami dozoru technicznego dla obiektów i urządzeń technicznych:
    • książki obiektu budowlanego
    • protokołów badań i odbioru oraz przeglądów stanu technicznego budynku,
    • prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i ich realizacji,
    • wydawanie opinii o możliwości przeróbek, przebudów oraz zmian w wyglądzie zewnętrznym elewacji i elementów konstrukcyjnych budynku

OBSŁUGA FINANSOWO-KSIĘGOWA

  • Prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów zarządu nieruchomością wspólną zgodnie z ustawą o własności lokali
  • Naliczanie opłat z tytułu zaliczek na koszty utrzymania oraz ewidencja wpłat właścicieli
  • Dokonywanie kwartalnych rozliczeń wody zimnej, ciepłej i centralnego ogrzewania według wskazań wodomierzy i ciepłomierzy domowych oraz energii elektrycznej z podliczników w garażach.
  • Sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych.
  • Dokonywanie rozliczeń i sprawozdawczości z urzędem Skarbowym i Urzędem Statystycznym oraz składanie deklaracji.
  • Udzielanie informacji o stanie kont księgowych właścicieli oraz usługa e-kartoteka.
  • Bieżąca kontrola prawidłowości otrzymywanych od usługodawców rachunków i faktur oraz terminowe opłacanie zobowiązań.
  • Windykacja należności z przygotowywaniem pozwów do sądu

OBSŁUGA PRAWNA

  • Zapewniamy współpracę z kilkoma Kancelariami Adwokackimi specjalizującymi się w zagadnieniach dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych. Kancelarie służą pomocą przy tworzeniu Uchwał, opiniowaniu umów i dokumentów, reprezentowaniu Wspólnot przed Sądami oraz egzekwowanie rękojmi przez Developera.
  • Skontaktuj się z nami

    BiG s.c. Zarządzanie Nieruchomościami 15-345 Białystok Ul. Zachodnia 7 lok. U1 Tel: 85-746-34-72 Fax: 85-746-34-22 Tel. Konserwatora 604-12-12-86 E-mail: big_s.c@interia.pl

  • View All »

22LAT

DOŚWIADCZENIA

Back to Top